Pertandingan Menyanyi Sempena Minggu BI.

Assalamualaikum...
 
Benda ni jadi petang tadi, kawan aku masuk pertandingan menyanyi sempena minggu bi. Dah pun nama minggu bi kan, mesti la lagu tu lagu bi. Kawan aku yang sorang ni, mula-mula dia nak nyanyi lagu don't speak by no doubt tapi dia tukar lagu last minute. Dia pilih lagu salena gomez; love you like a love song. Yang kelakarnya pasal kawan aku ni, dia tak ingat lirik hujung lagu tu boleh dia nyanyi lagu  t-ara cry cry.. Aku yang tengah tengok dia tergelak je. Malu pun ada. Dalam hati aku cakap "Ya Allah budak ni. Boleh dia campur lagu korea.". Bila dia dah habis nyanyi, dia pergi kat aku. Time tu aku tak habis gelak lagi. Aku tanya dia kenapa nyanyi lagu t-ara. Pastu dia jawab dia tak ingat lirik. Aduh. Tapi aku tak tahu siapa pemenang sebab aku balik rumah lepas kawan aku habis nyanyi.


Kbai. Malas aku nak citer panjang-panjang.


Assalamualaikum..

No comments:

Post a Comment