....



Assalamualaikum.




soooooooooooooooooo... 18/11/15 ni aku ada test JPJ.. wish me good luck!! aku tak tahu la aku boleh buat ke tak. hohohohoho. esok nak kena ngadap muka instructor aku yang ajar aku bawak kereta tu lagi. OMG! aku benci dia. membebel dia mengalahkan mak aku. dan dia terlalu suka 'membunuh' berbanbing 'membina'. serious aku cakap.




dia suka sangat cakap 'awak takut' banyak-banyak kali kat aku. memang tak la kan. selalunya aku naik angin dengan dia masa tengah hari atau sebelum balik a.k.a habis kelas practice tu tapi hari tu tak. pagi-pagi lagi aku dah bengang dengan dia. jujur aku cakap aku rasa macam nak bagi middle finger banyak kali kat dia. aku ni dah la boleh tahan panas baran. dah aku je yang nak kena layan baran dia, baran aku? campak bagi kat monyet kat situ? lol..


and one thing yang aku perasan la. time aku practice bawak kereta tu dalam keadaan marah, bengang dan seangkatan dengannya aku boleh buat dengan smooth yang tak berapa nak smooth. hahahaha.. tapi kalau aku tak rasa apa-apa tambah pulak dia ada kat sebelah aku memang aku out. bukan aku tak boleh nak buat tapi ada je silap yang aku akan buat contohnya hari tu. aku salah timing masa nak buat u-turn untuk pergi ke parking. dia boleh pergi membebel kat aku. time tu memang aku dah fuck up gila la dengan dia. aku jawab soalan dia pun aku memang dah nak meletup dah. time kat jalan raya kat traffic light dia sempat lagi membebel kat aku kata "awak kena letakkan rasa takut tu. T.A.K.U.T. tu no. 2" dia ulang je ayat tu banyak kali kat telinga aku ni. aku rasa macam "Ya Allah. aku nak keluar daripada kereta ni seriously". dia 'membunuh' aku; tahu tak. daripada dia asyik 'membunuh' aku more better if dia 'membina' aku kan. perangai memang mintak kaki betul mamat tu.


for sure, dia tu jenis manusia yang tak nak bagi peluang kat orang untuk memperbaiki kesilapan orang tu. e.g. macam aku. aku silap sikit je dia terus hentam aku. bukannya nak bagi aku peluang perbaiki kesilapan aku tu. aku buat silap je dia terus bukak pintu kereta then cakap "tarik hand-break free gear. saya tunjuk lagi sekali macam mana nak buat. saya tak tahu kenapa awak bla bla bla bla" then dia membebel la kat aku. aku rasa macam nak bagi je sebijik kat dia seriously.. dia kata macam-macam kat aku. aku tahu dia nak mencarut. carut je la nanti aku carut balik kat kau. fikir aku tak boleh. lews.. esok last kelas practice aku dengan dia. doakan aku la lulus jpj ni. aku tak nak jumpa, mengadap dan muka dia. dah sampai tahap menyampah dah aku dengan dia tuh..


p/s : jujur aku cakap. aku kesian dekat budak yang sama spesis dengan aku yang akan dapat dia as driving instructor. lagi-lagi kalau hati budak tu tak kental macam adik aku. meleleh air mata la jawabnya. aku ego tinggi. aku sakit hati memang aku dah bergenang air mata tapi ego tinggi melangitkan. memang tak la aku nak menangis depan dia. lews.. dia membebel pun 90% masuk telinga kanan keluar telinga kiri sebab dia membebel benda yang tak penting so for what aku take note kan? kalau dia membebel benda penting tu yakni 10% tu; iye la aku take note. ha ha ha.

kbye.
Assalamualaikum..

No comments:

Post a Comment