gerakan kreatif.

Assalamualaikum... *tak de gambar lak..*

Rasa pelik pulak update guna tab ni. Hahaha.. tak biasa la.. apa yang aku nak cakap tadi.. Ah!!

Sebenarnya, kelas aku kana buat senaman eh! No! Gerakan kreatif. Aku tak tahu nak guna lagu apa.. sakit otak aku fikir. Nak amik lagu kpop, aku tak boleh lari daripada dance asal dorang. At last,aku amik lagu miley cyrus, hoedown throwdown. Tapi yang problemnya, member group aku tak amik perhatian bila aku nak ajar tarian tu. Senang bukan main.

Nak marah, aku ni bukannya jenis suka marah kawan sendiri. Dah tu, Aku senyap je la. Nasib baik, cikgu nak buat ujian SEGAK dulu. Sekarang ni, cikgu tak buat lagi gerakan kreatif tu sebab hari tu ada pertandingan pantun,minggu depan pulak kitorag ada exam.. selamat...YAY!!!!!! ada masa nak train dorang.huhuhu..


p/s :aku ingat nak amik lagu sistar yang baru tu....tarian dorang simple.. sangat-sangat....

No comments:

Post a Comment