Bahasa aku dulu.

Assalamualaikum. Annyoung.


(( nak tergelak pun ada, kesian pun ada. sakit tu..))

tadi aku tengok balik ayat aku masa aku form 1 form 2. HAHA. kelakar je. ni yang post aku kat blog ni dulu la. time 2011 masa mula-mula 'menceburi' alam blogger. HAHA.


(( klik gambar untuk besarkan gambar...erk! -.- ))

























ni kat blog je. ada lagi kat myspace, facebook tapi aku malas nak cari and screenshoot. bak kata kawan and parents aku, semua ayat di atas adalah ayat rempit. eh! betul ke ejaan tu? tapi aku dah tinggalkan dunia ayat aku dulu sejak aku baca and buat FF. Terima kasih la pada orang yang buat FF tu, espacially Kak Nana Johari. FF dia yang aku mula-mula baca. dari cara dia buat FF tu la aku belajar tulis sesuatu dengan ayat yang penuh. lepas baca dia punya FF, aku start buat FF sendiri and dari situ jugak la aku belajar tak tulis ayat rempit. walaupun ada ayat yang aku tambah macam juga = jugak. HAHA. standard la kan?



walauapa pun, bahasa melambangkan budaya kita. bak kata lagu Dato' Siti "budi bahasa budaya kita" (ikut rentak lagu tu). HAHA. oh! ya, cakap pasal bahasa melayu, cis! result bm exam mid year aku. menghampakan!

(( haha. padan sangat la dengan gerak mulut dia ))

Ppyong. Assalamualaikum. Annyoung.




No comments:

Post a Comment